Tuesday, June 22, 2010

X sangka!

kemarin..aku bincang dgn hubby mcm mana nk tambah pendapatan disamping membantu golongan yang berpendapatan sederhana mcm kami..yo la..kami ni x le kaya bebenor..cukup..Alhamdulillah!! ;)
alih2..bila pkiaq blk..rupanya aku leh bantu depa2 yg agak2 sesak sbb terpaksa kuarkan duit belanja utk mende yg "pakai pastu buang"..hangpa paham maksud aku kn? ngeeee...
sebab tu la aku syorkan CD ( Cloth Diapers okey..bkn CD yg leh save pape tuh...) ni..
dlm post aku yg lps..aku dh citer dh mcm mana kita leh berjimat..
hangpa try dulu la..br hangpa tau mcm mana resultnyer..
aku x amik untung byk la..sekadar kos minyak n kos pos ja aku add in..klu hangpa smua nk try CD ni leh contact aku atau membe aku kt WANNA-SHOP.BLOGSPOT.COM..klu hangpa beli byk ada la diskaunnyer..gerenti hangpa x menyesal punyer!!!
ank sulung aku spi la ni..gian nk pki Cd adik dia..dia kata " BEST LA IBU..MCM PKI SPENDER JE..."ha..tu ank aku yg kata..apa kata hangpa plak..try la..

x sangka aku mampu membantu dengan cara yg cenggini..hehehe..bangga2 ;)


**P/s: nk contact aku leh p kt facebook aku atau msg kt 019-4283279..grenti aku lyn..kecuali klu aku ada hal..huhu..chow cin cau..

No comments:

Post a Comment